Betere dienstverlening, meedenken met de klant

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Het was een langdurig traject, heel frustrerend voor de klant door traineren van de kant van Energiewacht, geen klantvriendelijkheid,niet meedenken met de klant enz.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Wij kregen GEEN uitleg over het gebruik van de nieuwe verwarmingsketel

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Het plaatsingstraject heeft inderdaad langer geduurd dan de klant mag verwachten. Echter, niet vanwege traineren van onze kant, maar omdat op uw verzoek verscheidene keren de plaatsing naar voren is geplaatst.
U heeft de offerte getekend op 1-06-2023 waarop wij de vraag hebben uitgezet bij een externe installateur of zij de plaatsing konden doen. In de bevestiging naar u toe toe hebben wij aangegeven dat de plaatsing pas eind juli of verder zou zijn.
Op 26-06- heeft u een plaatsingsbevestiging gekregen voor 31 augustus waarna u op 28-06 de afspraak op eigen verzoek heeft laten verplaatsen naar 10 augustus. Op 7 augustus is de datum, wederom op uw verzoek, verschoven naar 14 september.
Daarna heeft u opnieuw contact met ons opgenomen en aangegeven dat u absoluut niet wilde dat de betreffende installateur de werkzaamheden zou uitvoeren. De CV ketel en andere materialen stonden inmiddels bij deze installateur gestald.
Hierop hebben wij met u gebeld dat de plaatsing later zou plaatsvinden waarbij u had aangegeven dit niet erg te vinden, zolang de betreffende installateur het maar niet uitvoerde. De opdracht bij die installateur hebben we dus geannuleerd terwijl de bestelling etc. al geregeld was.
Uw reactie dat het u het langdurige traject als frustrerend heeft ervaren vanwege traineren van onze kant vinden wij vanwege het bovenstaande zeer onterecht. Er zijn zelfs kosten door ons gemaakt om de ketel bij de installateur op te laten halen en naar elders te laten brengen.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 0.5/5