R wielens

Er is ook een radiatorkraan vervangen. Deze kraan werkt niet. Er is een monteur geweest. De radiator wordt niet warm, en werd ook na het bezoek van de monteur niet echt warm. Heb weer gebeld. Nu moet ik weer een week wachten op de monteur. Nog steeds geen werkende radiator. De monteur die dan komt moet het probleem zoeken, waarna ik weer aan nieuwe afspraak moet maken voor een monteur die er ws weer een nieuwe kraan op gaat zetten. (Dit hoorde ik van de dame aan de telefoon) Al die tijd heb ik geen werkende radiator. Belachelijk dat dit zo moet.
Ik wil dan ook graag gebeld worden door iemand van het bedrijf die mijn klacht aanhoort en daarnaar handelt.
Ik ben behoorlijk gefrustreerd over de gang van zaken. Ik betaal nota bene 2500 euro voor deze werkzaamheden

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Anders dan de verkoper heeft verteld, de nieuwe ketel heeft minder waterdruk dan de vorige. Het tapwater wordt minder warm, dat is ons allemaal niet verteld.afgelopen weekend kon ik de hand gewoon onder de (hete) stromende kraan houden ..

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Ketel was vlot gemonteerd

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw review. Wij hebben uw klacht ontvangen, er wordt contact met u opgenomen.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 2/5