Klantvriendelijkheid verbeteren. Ik verwacht geen advertentiemail van "Tijs" als ik een week daarvoor een ketel gekocht heb. Werken jullie zo langs elkaar heen is de organisatie te groot geworden ?

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Storingsmonteur is langs geweest. Min of mee standaardprobleem (lekkende boilerspiraal) Meeste tijd besteed aan info voor jullie
adviseur. Ketel gekocht toch een (volgens contract) bezoek in rekening gebracht!!!. Bij plaatsing ook expansievat ed vervangen wel voordelig voor jullie (storingen uitsluiten) niet erg duurzaam. Goede en kundige monteur gehad, maar dat was geen werknemer.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

de monteur leverde vakwerk op vrijdag tussen 1400 en 2000 !!!! uur

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw reactie. U bent geadviseerd een Cv ketel te vervangen naar aanleiding van een niet reparabele storing. Dat u arbeidsloon in rekening is gebracht komt voort uit het soort abonnement dat u bij ons had. Daar zijn storingen niet bij inbegrepen.
Het is mogelijk dat de plaatsing van de Cv ketel en het versturen van de advertentiemail mail elkaar hebben gekruist. U kan de mail in dat geval als niet verstuurd beschouwen. Onze excuses voor het ongemak.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 2/5