Afspraak nakomen , en meer kwaliteit leveren

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Komen NIET op de afgesproken tijd, moest achter jullie aan bellen waar jullie bleven!En nu lekkage aan koppeling aan NIEUWE cv ketel, niet goed bijgevuld allemaal lucht in de leidingen en of ik even de storingsdienst wil bellen , om een afspraak te maken voor de lekkage .dus nee , ik beveel jullie niet aan mijn familie of vrienden

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

De cv ketel zelf, daar ben ik blij mee , buiten de lekkage om dan, moet maar weer morgrn bellen voor een afspraak voor de lekkage had niet gehoeven

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uit onze gegevens blijkt dat op de aangegeven tijd niemand aanwezig was om te ontluchten. Vervelend voor u dat u opnieuw moest bellen maar ' s avonds worden er alleen spoedstoringen uitgevoerd. Ik zie dat u momenteel een nieuwe afspraak heeft staan voor een storing.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 1.5/5