Als ik bel met uw service afdeling m.b.t. status van klachtafhandeling dan verwacht ik niet dat ik zelf het probleem met Intergas moet bespreken. Ik werd na 1 week in de kou gezeten te hebben door uw medewerker doorverbonden met Intergas terwijl wij met u een service contract hebben en u de leverancier van de ketel bent. Komt bij mij over als: klant, zoek het effe zelf uit.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

1 dag na installatie stopte de ketel ermee. Volgens de monteur werd dit veroorzaakt door een bekent probleem bij energiewacht.
Te weten: de geleverde ketel was voorzien van een waardeloze Chinese pomp welke een een hoop lawaai maakte en niet voldoende water rond pompte. Volgens de monteur komt deze klacht heel vaak voor. De monteur gaf ook aan niets voor ons te kunnen doen maar dat de fabrikant, Intergas, het moet oplossen.
Als zoiets reeds bij u bekent is zadel ons dan niet met deze problemen op. Wij hadden het ten zeerste op prijs gesteld dat u de installatie van de ketel had uitgesteld, het vooraf met ons had besproken en dan in overleg met u een andere oplossing zoeken.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Achteraf: niets

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw reactie. Het probleem met gebruik van deze pomp was maar van heel korte duur want zodra Intergas erachter kwam hebben ze meteen een alternatief gebruikt. Toen wij dit toestel verkochten bij klant was het probleem bij ons nog niet bekend. Het is zeker niet zo dat alle toestellen met deze pomp een probleem hadden dat ging om een relatief klein aantal. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is, maar geen reden om geen Intergas meer te verkopen. Zelfs als een klant als u dit probleem heeft, dan is dat iets wat snel en kosteloos opgelost wordt. Inherent aan welke apparatuur of product ook komen dit soort dingen helaas voor, ook bij andere fabrikanten. En om u zo snel mogelijk van dienst te zijn bent u naar de fabrikant verwezen.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 0.5/5