Ga zo niet met klanten om. Afspraak is afspraak. 1x gewoon 2,5 maand vergeten te plannen en geen enkele alarmbel bij u gaat rinkelen, na zelf gebeld te hebben weer 2 maand later een asfspraak gekregen en een uur voor installatie tijdstip, NB. om 06.23 uur smorgens vroeg, laten weten dat installatie niet doorgaat lijkt ook nergens naar.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

In november een adviesgesprek gehad en besloten een nieuwe cv aan te schaffen, installatie in januaro 2023. Niets gehoord....gebeld en kreeg als antwoord ach meneer helemaal vergeten te plannen. Plandatum nu 7 maart 2023 maar om 06.23 uur kreeg ik een berichtje dat het niet doorging wegens personeels te kort. Zo voldoet u 2x niet aan uw leveringsvoorwaarden en is mijn vertrouwen flink onder nul gedaald in u.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement, Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Niets !!

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat e.e.a. niet naar verwachting is verlopen. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zullen dit intern terugkoppelen.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 0.5/5