De installateurs van Konings waren beiden niet oorspronkelijk Nederlands. De communicatie verliep af en toe wat moeilijk. Misschien is het beter in ieder geval een oorspronkelijke Nederlander een team te laten vormen met een medelander.De bejegening was soms wat kortaf, niet opzettelijk, denk ik, maar het kwam onvriendelijk over. Bovendien hadden we pech omdat er een dop van een kraan afbrak. Uitleg over de ketel was minimaal, er is alleen gewezen op de resetknop.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De ketel is prima, maar de hele procedure duurde veel te lang. Op 17 maart was het eerste contact, pas op 8 september hadden we een afspraak voor een offerte en de ketel is 30 september geplaatst

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Goede informatie over welke ketel aan te schaffen

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw nieuwe CV-ketel. Wij wensen u veel wooncomfort hiervan.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 3/5