A.H. Kraaiveld

Was niet goed

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Nadat de nieuwe geiser is geplaatst op 18-7-2018 kwamen er problemen en vragen. Ik heb zeker 10 tot 15 keer met Energiewacht gebeld zonder dat er ook maar 1 keer door jullie is gereageerd. Het heeft meer dan 3 maanden geduurd voordat de boel eindelijk geregeld was. Ik vind dit beneden alle peil. Hoogconjunctuur vrees ik, als het geleverd is laten we de klant barsten, voor hem 10 anderen, althans zo komt dit bij mij over. En een excuus en compensatie naar ons toe, vergeet het maar. En dan ben je al zo lang klant. CV's gekocht en onderhoudsabonnementen, maar klantenservice 0,0.
Zie ook de aantekeningen in mijn bestand bij jullie, want het verhaal wordt anders te lang. Wilt u hierover meer weten dan moeten jullie mij maar eens bellen want ik ben gaarne bereid hierover te praten en dan ben ik mijn frustraties eindelijk kwijt. Ik hoop en reken er op dat jullie dit doen en graag nog deze maand. Dit zijn jullie tegenover mij verplicht vind ik. Gebeurd er niets dan trek ik mijn conclusie.

A.H. Kraaiveld
Dinkelstraat 30
8303LM Emmeloord
0527697669 of 0619889669

Wat viel u in positieve zin op?

Klantenservice aanzienlijk verbeteren

Score voor Energiewacht CV-ketels: 0.5/5