joyce Chu

Biedt de service die u beloofd en overal uitschrijft, kom de afspraken na en geen excuus van het is druk, iedereen en elk bedrijf heeeft het druk, daar hoeft een klant niet onder te lijden!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De ketel is 1 dag aangesloten, dit was gister gebeurd, voordat de monteur weg wilde had hij de thermostaat nog uitgelegd en in het begin deed hij het al niet en zei de monteur, wacht, het zijn misschien twee snoertjes die niet goed zitten. Dit had hij vervolgens veranderd waardoor hij het op dat moment wel deed. Toen had ik getekend voor akkoord en is de monteur weggegaan omdat zijn werk erop zat. 2 uur later deed de thermostaat het niet meer. Sindsdien hebben wij geen warm water en geen verwarming meer. Vanochtend gelijk gebeld voor een monteur en die zou tussen 12 en 17 langskomen, nu is het inmiddels 1900 en is er nog steeds niemand geweest. Ik heb sinds gisteren een nieuwe CV ketel thuis en sinds gisteravond tot nu hebben we thuis allemaal een jas aan omdat het koud is. DIT IS TOCH BELACHELIJK. HOE WIJ BEHANDELD WORDEN. JA HET IS DRUK MAAR NA 6 X BELLEN IS ER NOG STEEDS NIEMAND GEWEEST. RONDUIT BELACHELIJK! IK ZAL DEZE KLACHT OP ALLE SOCIAL MEDIA SITES VAN JULLIE ZETTEN.

Dit is Joyce Chu
Aan de kralingseweg 325
3065 RC in Rotterdam

0630387208

1 DAG EEN NIEUWE KETEL EN SINDSDIEN HEBBEN WIJ JASSEN AAN BINNEN, we zijn een gezin van 5, mijn kinderen moeten in een huis zitten met een nieuwe ketel die het niet doet. DAAR BETAAL IK MEER DAN 2 DUIZEND EURO VOOR!???????????????????????????

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

NIETS

Score voor Energiewacht CV-ketels: 1/5