Holterman

Duidelijk kijken bij opmaak van offerte of een hoogwerker wel dichtbij genoeg kan komen!!
Dus niet zomaar zeggen dat er een hoogwerker moet komen. Kost veel geld!!
Bleek bij dag van montage bij ons huis niet te kunnen en er moest een andere oplossing bedacht worden. Wel begroot in de offerte.
Goed kijken of de thermostaat stevig is opgehangen. Later bleek bij ons dat er speling zat, waardoor het bij elke aanraking uitviel. Dit hebben we zelf aangepast.
Ik heb wat moeite met het feit dat de monteur vroeg om de wificode en het wachtwoord voor de thermostaat. Ik snap dat er tegenwoordig veel kan via WiFi, maar de thermostaat werkt uitstekend zonder WiFi. Willen mensen toch via de app werken dan is de gebruiksaanwijzing zeer goed en kunnen ze dat prima zelf doen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Er is genoeg info te vinden over ketels e.d. Iedereen kan voor zichzelf beslissen

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Snel en netjes gewerkt. Hoogwerker bleek achteraf niet mogelijk bij ons huis, maar de monteurs hebben hier zelf een oplossing voor gevonden.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 3/5
Woonplaats Groningen