Cor van der Plas

Monteur en servicemonteur bleken niet op de hoogte van installatie en werking van d gateway van de incomfort.
De gebruiksaanwijzing van de incomfort is niet correct; daarin wordt een foute app geadviseerd.
Ook de helpdesk van energiewacht bleek mij niet te begrijpen over de gateway; hierdoor is een servicemonteur gestuurd, wat achteraf niet nodig was gebleken.
Uiteindelijk heeft deze monteur wel contact gekregen, na heel veel bellen en in de wacht staan, om uiteindelijk met en IT expert contact te hebben.
Doordat ik de aanvankelijk ingestelde app had verwijderd, bleek net voor mij niet meer mogelijk in te loggen.
Hier wil ik graag telefonisch contact over met een IT specialist, 0622401128.
Aanvulling:
Ondertussen is contact met mij opgenomen en is de verbinding tussen ketel, gateway en mijn telefoon hersteld.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Zeer vriendelijke en deskundige monteur. Alles keurig afgewerkt, tot en met opruimen en stofzuigen toe.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Het geheel keurig afgewerkt.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 4/5