J.P. Hauer

De installatie. Maar dat is ook logisch want dit was een plaatselijke installateur

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Omdat afspraken niet worden nagekomen.
Als er gesproken wordt over een draadloze thermostat geeft de adviseur aan dat dit geen probleem is. Vervolgens wordt er een type aangeboden waar ik als leek niet uit op kan maken dat dit een draadloze versie is. En op dat ik twijfel ga ik op internet zoeken en constateer dat er inderdaad een bedrade versie is aangeboden. ik neem telefonisch contact op met Energie wacht en daar wordt mij verteld dat er inderdaad op papier een bedrade thermostaat staat maar er een draadloze versie zal worden geinstalleerd. De installateur monteert een bedrade thermostaat omdat hij geen andere thermostaat heft. Vervolgens diverse emails gestuurd en de adviseur zegt e.e.a. te gaan nakijken maar dat er dan extra kosten in rekening gebracht zullen worden omdat de standard thermostaat is aangeboden. Na 2 maanden nog steeds geen oplossing van Energiewacht.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

communiceer met klant en reageer op mails en telefoonberichten

Score voor Energiewacht CV-ketels: 1.5/5
Woonplaats Ter Apel