Bijna alles , alleen dat er geen uitleg werd gegeven over de bediening van de installatie was een beetje jammer , vandaar ook de 6 in de bovenstaande table .
En de belofte mij zo spoedig mogelijk , de andere dag , terug te bellen i.v.m. scheef liggende dakpannen na de installatie werd niet goed opgenomen ,zelfs de belofte mij op die dag terug te bellen voor 12 uur werd niet nagekomen . Dat was een beetje jammer . Gelukkig greep Rotterdam tijdig in en zijn de pannen die dag nog recht gelegen .

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De kennis van de vertegenwoordiger was dermate dat ik niet twijfelde aan de voorgestelde keuze voor mijn woning. Daarbij werd de ketel van mijn keuze afgeraden met goede argumenten . dus of ik ze allen kan aanbevelen weet ik niet , maar ik kan de mijn e aanbevelen .

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie), Persoonlijk advies, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Eigenlijk niet veel , alleen dat de uitleg na de installatie wat beter kan en de telefonische afspraken over de e.v.t vragen na de installatie , bij mij dus over die dakpannen .

Score voor Energiewacht CV-ketels: 4/5