Het advies van de monteurs! Het advies van de verkoper/ adviseur was geheel verkeerd!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Niet meer aan te bevelen! Dit omdat, in de eerste de verkoop/ offerte, een geheel andere plaatsing voorgesteld werd dan de uitvoering moet zijn. Er op is een geheel andere plek een airco geplaatst omdat de monteur de voorgestelde en berekende montage heeft afgekeurd. De verkoper had de airco nooit zo mogen verkopen/ advise- ren. Er is een heel goedkope montage uitvoering verricht. Minder boren, geen boringen in de betonvloer! Enzovoorts!
De monteur had de uitvoering niet in een dag kunnen doen. De I-Pad van de mon- teur gaf de uitvoering volgens verkoop voorstel aan. Maar dat mag niet zo volgens de monteur.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een airco? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Geef alstublieft een gespecificeerde en dus betrouwbare offerte! Nu is er geen vertrouwen meer in de Energiewacht!!

Reactie Energiewacht Airco:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij hebben uw klacht intern doorgestuurd naar de adviseur. Na zijn vakantie (tot 6-3-2023) krijgt u z.s.m. bericht van ons.

Score voor Energiewacht Airco: 1/5