B. Jansen

Kort geleden bestelde ik een stofzuiger bij dit bedrijf. Deze stofzuiger werd geleverd en er bleek een onderdeel te missen waardoor deze niet functioneel is. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf en dit aangegeven en aangegeven dat ik mijn geld graag terug wil en het product terug wil sturen (maar uiteraard niet op hun kosten). Ze gaven aan om het missende onderdeel na te sturen, maar ik heb aangegeven dat ik dit niet wilde (ik had immers al een nieuwe stofzuiger ergens anders besteld want ik had er een nodig).

In eerste instantie is mij aangeboden om het product kosteloos op te laten halen, wat mij logisch lijkt aangezien ik een incompleet product geleverd heb gekregen. Daarbij is mij gevraagd welke dag ik thuis was zodat het geregeld kon worden. Hierop heb ik direct geantwoord. Daarna heb ik een kleine week niets meer gehoord.

Vervolgens werd het door een andere werknemer opgepikt, die mij opnieuw aanbood onderdelen op te sturen, terwijl ik al had aangegeven het product (zonder extra kosten voor mij) terug te willen sturen en mijn geld terug wil. Deze collega houdt, ondanks mij al een ophaalservice belooft is ineens vol dat ik het product zelf moet versturen en dan niet de verzendkosten terug krijg.

Kortom, de dienstverlening is rommelig en eerdere beloftes worden niet nagelaten. Ik verwacht geen kosten te hoeven maken omdat mij een incompleet product geleverd is. Ik hoop ook dat dit opgelost wordt door Electroworld.

Score voor Electro World: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Nee