Stolk

Na de levering van onze koelkast een aantal jaar geleden doorlopend temperatuur problemen met nieuwe koelkast.

De Service monteur gekeken van de lokale vestiging, geen oplossing.

Na verloop van tijd ook de monteur van Bosch, ook hij kon niet direct iets vinden. Toch de thermostaat vervangen.

Echter nadien geen veranderingen.
De groente bleven bevriezen in de groente lade en er was overmatige ijsvorming en condens in de koelkast.

Na lange periode van problemen en geen oplossing besluit men een andere te leveren. Echter gekozen model van destijds niet voorradig.

Men plaatst een nieuwe echter vervolgens stuur men zonder overleg een nota van E 170,- bijbetaling.

Ik heb bewust gekozen voor een model. Als deze na ca. 3 jaar problemen (!) alsnog vervangen wordt vindt ik het onterecht te moeten bijbetalen - zeker zonder overleg.

Wij hebben altijd lokaal gekocht, ook onze kinderen hebben wij altijd gestimuleerd dit te doen. Wij laten het internet aan ons voorbij gaan en gunnen lokaal echter ben ik van mening dat een dergelijk probleem door de collega's van 'Coolblue' 'anders' was opgelost. Dat vindt ik jammer en zal mijn toekomstige keuze helaas beïnvloeden.

Score voor Electro World: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Nee