Tiny en Tonny Peters

Slechte ervaring vorige week met Electrro World. Dinsdag 26 oktober komen wij in de winkel ivm problemen wasmachine en vragen aan de baliemedewerker of er een servicemonteur langs kan komen om de wasmachine te maken. Adres gegevens doorgegeven en kregen te horen jullie hebben wasmachine niet bij ons gekocht en zijn geen klant! vonden wij een vreemde opmerking en gezegd wij wonen pas 1 1/2 jaar in Boekel en inderdaad wasmachine is mee verhuisd maar wij hebben al wel een Nespresso apparaat en een speaker gekocht. Nadat alles ingevuld was deed de printer het niet en kon hij geen bevestiging voor ons maken maar er kwam gelukkig wel een werkopdracht uit de printer. De afspraak stond voor maandag 1 november het was druk vandaar dat het zolang duurde op mijn vraag voor of na de middag was het antwoord voor de middag. Donderdag 26 oktober om 17.18 krijg ik een mevrouw van ElectroWorld aan de telefoon die zegt dat de afspraak van maandag niet doorgaat het is te druk en aangezien wij geen klant zijn krijgen wij een telefoon nummer dat wij kunnen bellen om een nieuwe afspraak te maken met een of andere reparatie dienst, u begrijpt dat ik gezegd heb tegen deze mevrouw dat ik dit niet accepteer en dat ik hiervan melding zou maken en dat ze ons nooit meer terug zien in de winkel. Zij reageerde naar mijn mening daar een beetje laconiek op. Ik heb haar ook gezegd dat ik het haar persoonlijk niet kwalijk neem maar wel de baliemedewerker die had ons terug moeten bellen en het probleem moeten uitleggen. De wasmachine is de andere dag gemaakt door EP Toon Bergmans

Score voor Electro World Wim v.d. Broek: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Nee