We hadden al het nodige voorwerk gedaan voor de nieuwe wasmachine en droger. Dus toen we op zaterdagmiddag de winkel binnenstapte, konden we eigenlijk zo ons lijstje overhandigen aan de verkoper. Hij gaf daarbij nog een aanwijzing die we zelf over het hoofd hadden gezien ( geen rvs trommel in de droger), waardoor we een apparaat toch nog van type wijzigden. De verkoper dacht daarbij ook met ons mee, omdat dit type duurder was dan we hadden verwacht. Geen betweterige adviezen om toch voor andere apparaten te gaan, geen opdringerig advies om luxere, duurdere types uit te zoeken. Heel fijn! De keuze was dus snel gemaakt en de bestelling kon meteen geplaatst worden.

Service op maat

De verkoper had er alle vertrouwen in dat we zelf goed hadden ingeschat wat we nodig hadden. Het advies van de verkoper sloot daar direct op aan. En toen de apparaten binnen waren, konden we zelf aangeven wanneer levering bij ons thuis plaats kon vinden.

Persoonlijk advies

Bij de levering/installatie kregen we uitgebreid advies over het gebruik van de producten.

Assortiment

Ruim voldoende en fijn dat wat niet in de winkel staat, vrijwel direct geleverd kan worden.

Score voor Electro World van Drongelen: 5/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Ja