Tevreden klant

We wilden met het oog op de waterrige gure dagen voor de winter snel en efficient doirpakken met een droom. Warme voeten & comfortabele warmte op korte termijn. Geen extra dikke sokken & dekentjes meer op de bank. Internet gaf meerdere opties. Electric Comfort gaf uitleg over infrarood vloer(bij)verwarming. Maar ook adequate snelle informatie & offertes op maat. Dit voelde goed. Intuitief. We gingen voor de super snelle uitdaging & stelde. OK we gaan in zee met jullie als het ook snel uitgevoerd kan worden. Binnen 1 week hadden we warme voeten ( en het weer is belabbert ).

Comfort met een Smile , Afspraak is afspraak. Dat is uitgekomen. De heren ( vader & zoon ) hebben onder onze bestaande laminaat vloer een op infrarood vloer verwarming geplaats. Snel adequat en met een plezierige aanwezigheid. Wij hoefden ons die dag geen enkele zorgen te maken. De heren waren daarvoor ingehuurd en wij hoefden niets te doen ..... Na 1 dag hard werken stond alles weer op zijn plek alsof er niets gebeurd was. Heerlijk.

Een papieren brochure & gebruiksaanwijzing zouden we wel hebben gewaardeerd. Naast de video uitleg. Dat maakt het voor min of meer digabeten. .... Iets makkelijk om erbij te hebben. Gewoon in de map bij factuur. Lekker met leesbril even in verdiepen. Qua kosten mag dit voor de firma geen velemmering zijn. De wat ( kouwelijke ) oudere generatie zal dat extea waarderen.

Score voor Electric Comfort B.V.: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja