Inzet van de examentrainer:
Kennis van de examentrainer:
Uitleg van de examentrainer:

Lianne

Goed, alleen de flexibiliteit ivm de garantie dat je gratis een training krijgt bij niet slagen was slecht. We hebben het volledige bedrag betaald voor de Examentraining die omgezet was in een online training. Bij het verzoek om de gratis ‘herexamen training’ kregen we te horen dat door alle andere omstandigheden we tegen volledige betaling een extra training konden ontvangen. Uiteindelijk wel tegen een korting, maar voor ons reden om ervan af te zien. Heel jammer deze incorrecte afhandeling.

Vak examentraining:

Economie

Reactie Eindsprint Examentraining:

Beste Lianne,
Goed te horen dat de training zelf goed bevallen is. We bieden inderdaad op alle eindexamentrainingen een slagingsgarantie. Mocht je onverhoopt het examen van een vak dat je gevolgd hebt niet halen dan krijg je van ons een gratis herexamentraining. Deze garantie geldt voor de uitslag (en de herkansing) van het centraal examen. De garantie geldt niet voor de uitslag van de schoolexamens. Dat gaat over andere stof dan het centraal examen, daar hebben we dus maar in beperkte mate invloed op.
Mocht je nog vragen hebben over e.e.a. dan kun je ons natuurlijk altijd even WhatsAppen of bellen.
- Thomas

Score voor Eindsprint Examentraining: 2/5