Ik heb sinds kort Huid en Vacht besteld omdat er een mogelijkheid was dat er voedselallergie aanwezig was. Mijn kat waste/likte en krabte zich veel. Ben er sinds vrijdag de 16de aan de gang mee gegaan en zie al duidelijk verandering. Echter kan het ook te maken hebben met vachtmijten waar ik haar ook mee behandeld heb. Des al niet te min ga ik graag voor ''natuurlijke'' producten dus is Ecodiervoeding wel 1 van mijn keuzes om uit te proberen. Inmiddels een week later met haar oude hyporallergeen voedsel eet ze de brok graag. Waar ik wel vraagtekens bij heb is waarom er graan in zit zoals tarwe want dat zie ik op gerenormeerde sites als iets wat niet nodig is en niet goed. Daarbij mais en rijst wat alleen maar als vulling is want dat zouden ze sowieso niet eten als wild in de natuur. Elke kat houd van bepaalde smaken lees geur dus zou in elk specief thema brok tenminste 2 smaken aanwezig moeten zijn. In dit geval houd mijn kat van vis smaak/geur dus zit ik gelukkig goed met Huid en Vacht waar dit in zit.

Score voor Ecodiervoeding.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: