1954 beoordelingen

Jogien Kruisweg

Adequaat, klantgericht en leveren wat ze moeten leveren

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was op zoek naar een goede ergonomische muis en polsondersteuning. Op internet gezocht en raakte "spoor bijster" dus toch maar contact gezocht met Easy Ergonomics. Simpel en doeltreffend werd ik geholpen aan een optie voor 3 muizen om uit te proberen. Later ook de polsondersteuning erbij besteld. Grote pluspunten zijn voor mij "concreet advies", "snelle levering", "snelle oplossing als levering niet goed gaat (er ontbrak iets aan een muis" en klantgerichte oplossing voor betaling (factuur pas betalen als creditnota ontvangen is).

- liever "gewoon" verzendkosten rekening en dan een retoursticker / print ontvangen voor het retourneren van spullen. Nu moest dit bij postkantoor gefrankeerd worden en dat moest ik voorschieten dus dat is meer "gedoe"
- gezien de huidige coronatijd had ik graag geweten of de materialen die ik heb ontvangen en getest, schoongemaakt zijn of helemaal nieuw. In deze tijd voelt een produkt dat is "uitgeprobeerd en teruggestuurd" minder "schoon". Ook kan een schoonmaakdoekje meegeleverd worden.

Score voor Easy Ergonomics: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja