1953 beoordelingen

Margot V

Eachte heer, mevrouw,De Voetsteun Massage Pro wil ik graag retourneren. Tijdens de Proefplaatsing merkte ik dat deze voetsteun niet voldoet aan mijn verwachtingen.

Beschrijf hier uw ervaring

Hieronder leg ik uit waarom ik de informatie op de website en van de medewerkers die ik aan de telefoon sprak misleidend vind. Daarom vind ik het heel erg jammer dat ik nu wel verzendkosten moet betalen voor het terugsturen van de Massage Pro. (zie factuur en mail hieronder). Ik zou de Massage Pro geen voetsteun willen noemen, maar een ' Voetwiebel', omdat de stand van het blad waarop je voeten zouden moeten steunen op geen enkele manier vast te zetten is. Ik ben nogal teleurgesteld, omdat ik voordat ik ging bestellen belde met jullie medewerker en ik mijn wensen heb besproken. Ik wilde een voetsteun die hoger instelbaar is, dus rond de 10 cm. Ik wilde dit om mijn nek- en schouderklachten te verminderen, die komen door het uitgerekt zitten aan een te hoge eettafel tijdens het thuiswerken een een bureaustoel die wel instelbaar is. De voetsteun in een hogere hoogte zou deze klachten kunnen verhelpen. Volgens jullie website en jullie medewerker zou dat inderdaad kunnen. Het massage-aspect heb ik opgevat als de noppen die masseren aan de voeten. Ik heb dit niet opgevat als een constant heen en weer wiebelen, waarbij ik mijn schouders en armen krachten inspan om niet te blijven zitten, ookal omdat de wieltjes van de bureaustoel door het gewiebel constant achteruit schuiven. Ik vind het een onmogelijk product voor mijn wensen, dus ik begrijp niet hoe dit na mijn telefoontje mij aangeraden kan zijn. De website informatie vind ik misleidend, omdat ik daar ook lees dat hij 'instelbaar is" (wat ik interpreteer als vast te stellen) en dat hij ' steun' biedt ipv het wiebeleffect, dat ik ervaar. De voetbank die ik eerder bij jullie bestelde (de Twin Ergo Voetsteun Zwart) wil ik wel houden, ookal blijkt deze ook niet hoger instelbaar dan 8 cm. Ik heb hier zelf weinig aan, maar mijn partner, die langer is dan ik, heeft hier wel plezier van. Dus hij gaat hem gebruiken. Volgens zowel mijn telefoontje vooraf, als jullie website zou deze Twin Ergo ook instelbaar moeten zijn hoger dan 8cm. Ik weet niet hoe en de medewerker heeft bij wie ik daarna de voetwiebel massage pro bestelde, kon mij dat ook niet uitleggen. Ik vond beide medewerkers die ik in twee telefoongesprekken sprak heel vriendelijk, maar hun informatie en de informatie van de website klopt niet volgens mij. Toch vriendelijke groeten,

gewoon de daadwerkelijke hoogte en instelbaarheid eerlijk vermelden

Score voor Easy Ergonomics: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee