1953 beoordelingen

Slecht te woord gestaan
De muizen waren aanmerkelijk duurder dan bij andere verkopers.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitleg gevraagd waarom dit een proefzending heet. Ik nam aan dat je er drie op proef kreeg en vervolgens er een uit kon kiezen, die je dan nieuw kunt bestellen, terwijl je de andere 3 gebruikte kosteloos terug zou kunnen zenden, die dan voor anderen weer als proefzending zou kunnen fungeren. Ik begrijp anders de voordelen niet, want gewoon bestelde artikelen kun je ook vrijblijvend terugzenden. Volgt een zeer onaangenaam telefoongesprek.

Beter vermelden dat ook een proefzending onder de normale retour-voorwaarden valt. Moest nu de retourkosten zelf betalen.

Reactie Easy Ergonomics:

Beste, hartelijk dank voor uw reactie en uw feedback. De retourvoorwaarden zijn naar onze mening duidelijk omschreven op de website, evenals de proefplaatsingsprodecure. Een proefplaatsing gaat verder dan het wettelijke retourrecht waarbij u de producten NIET uitgebreid mag testen. Bij een proefplaatsing mag u dat WEL. (uitleg over de proefplaatsing zit ook nog bij de zending bij gevoegd.). Als het niet voorafgaande aan uw bestelling duidelijk was, had u ons beter even kunnen bellen voor uitleg. Wij vinden het spijtig dat de diverse informatie niet goed gelezen heeft, niet goed begrepen heeft of anders geïnterpreteerd heeft. Ook vinden wij het jammer dat u het telefoongesprek achteraf als onprettig hebt ervaren. Wij hebben u nogmaals proberen uit te leggen hoe het zat, maar u was het er uiteindelijk niet mee eens.

Score voor Easy Ergonomics: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee