1953 beoordelingen

Sjoerd

De service is prima, de muis is snel geleverd en ik zie dat hij alweer verbeterd is. Het opbergvakje van de USB antenne vind ik erg goed bedacht. Voor mijn werk reis ik erg veel, dus ik raak hem nu niet zo snel meer kwijt.

Beschrijf hier uw ervaring

Inmiddels is dit de derde handshoemouse die ik heb aangeschaft in de afgelopen 8 jaar dat ik deze gebruik. Ik ben de muis gaan gebruiken na een polsblessure en door deze muis kan ik ontspannen achter de pc werken. Ik herken het verschil pas echt als ik een gewone muis pak, je voelt gelijk spanning opbouwen in je pols en onderarm, wat een verschil.

Ik voel nog veel wrijving tussen de muismat de de sliders van de muis. Ik heb verschillende muismatten uitgeprobeerd en professionele gamermuismatten geven de minste weerstand. Misschien kijken of andere materialen de wrijvingsweerstand kunnen verminderen?
Verder merk ik dat de USB connector niet makkelijk in de muis te steken is. Ik moet een beetje wrikken om de connector te kunnen aansluiten.
Ook de muisknoppen mogen lichter in aanklikken worden ontworpen. Je zou bevoorbeeld een pro- versie kunnen maken bijvoorbeeld. Misschien heeft de Gaming wereld wel interesse? Vergelijk bijvoorbeeld de pro-gamer muis in glij en klik gemak.

Score voor Easy Ergonomics: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja