1953 beoordelingen

Zakelijke klant. Product snel geleverd tegen goede prijs. Echter, na enkele keren correct gebruik gaat het product kapot. Het product wordt vervolgens niet vergoed of vervangen. Oorzaak wordt bij de klant gelegd, ondanks duidelijke toelichting van klantzijde dat dit niet het geval kan zijn. Een teleurstellende service.

Klanten horen en gepaste service bieden. De discussie over vervanging door de fabrikant zou vervolgens tussen leverancier en fabrikant moeten plaatsvinden. Hier staat de klant buiten.

Reactie Easy Ergonomics:

Bedankt voor uw review. Helaas zijn wij het oneens met deze uiteenzetting. Uit ons eigen onderzoek én van de fabrikant is vast komen te staan dat het defect aan het product te wijten is aan onjuist gebruik. Het onderdeel dat afgebroken is en de interne elektronica die losgetrokken is, kan onmogelijk ontstaan zijn zonder er buitensporig druk op uit te oefenen (= onjuist gebruik). Vandaar dat de claim op garantiereparatie, dan wel vervanging, door ons en de fabrikant is afgewezen. Helaas hebben wij hier geen onderlinge overeenstemming kunnen bereiken ondanks intensief contact.

Score voor Easy Ergonomics: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee