A E Tebbens Torringa

Ik heb een aquarel laten vervoeren. Ik heb al eerder op deze manier gebruik gemaakt van jullie diensten. De aquarel was nu slecht verpakt, alleen maar in noppenfolie en niet het geheel in een sluitende doos. Gevolg is dat de rand van de aquarel beschadigt is. Ik ben dus niet tevreden. Als een en ander netjes wordt opgelost, dan nog blijft dat het niet goed verpakt is voor verzending, terwijl daar wel voor betaald wordt.

Reactie Easy2Send.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We betreuren het ten zeerste dat uw aquarel tijdens het vervoer beschadigd is geraakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We begrijpen dat u eerder tevreden was met onze diensten en dat het gebrek aan een degelijke verpakking deze keer een teleurstelling voor u was. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen.
Om het probleem op te lossen en tegemoet te komen aan uw ontevredenheid, willen we u graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen u verder helpen met het indienen van een klacht en het bespreken van mogelijke oplossingen. We streven ernaar om uw probleem naar tevredenheid op te lossen en ervoor te zorgen dat uw volgende ervaring met onze diensten positiever is.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw voortdurende steun en vertrouwen in ons bedrijf. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, zodat we u kunnen helpen met uw specifieke situatie.
Het team van Easy2send

Score voor Easy2Send.nl: 0.5/5