Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Jolanda van Schaik

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf: het eerste contact leek erg goed maar daarna ging het mis. We wilden een offerte maar deze wilden ze niet maken voor we met zekerheid de opdracht bij hen neerlegden. Daarom hebben we prijsindicaties opgevraagd per verdieping, dit vonden ze allemaal maar lastig. 'We zijn een productiebedrijf en wanneer je persoonlijk contact wilt en meerdere vragen hebt, kun je beter een schildersbedrijf bellen' werd er gezegd. Omdat we toch snel door wilden hebben we aangegeven de opdracht bij hen neer te leggen. Enige tijd later vroegen ze ons tekeningen te sturen zodat ze de offerte konden opmaken. We vroegen hen de data dat het werk zou starten alvast te reserveren en ze gaven aan dat ze dat niet doen zonder dat er een offerte was gestuurd, maar dat ze nog genoeg ruimte hadden dus dat dat wel goed kwam. Een week na het sturen van de tekeningen kregen we reactie dat ze geen plaats meer hadden en de opdracht niet konden uitvoeren. Nu moeten we dus hals over kop op zoek naar een andere leverancier, door de vreselijk slechte communicatie en teleurstellende hulp vanuit Easy-stuc.

Reactie Easy-Stuc:

Beste mevrouw van Schaik,
Helaas hebben we een slechte ervaring met elkaar gehad. Ondanks hopen we voor u dat u een partij vindt die het werk wel bij u wil uitvoeren.

Score voor Easy-Stuc: 0.5/5
Beveelt u Easy-Stuc aan Nee