Ik kan niemand aanraden om een poetshulp via Easylife in te schakelen. En al zeker niet via het kantoor in Sint-Niklaas. Onbegrijpelijk voor wat de administratieve kost betaald dient te worden. Ze zijn nooit bereikbaar als je ze nodig hebt, luisteren niet, zijn niet pro-actief, kunnen geen oplossingen aanreiken. Klantenservice is nihil. Hoe onpersoonlijker de communicatie, hoe beter, ze gebruiken alleen (onduidelijke) sms of mail. Bij urgent probleem doen ze zelf geen moeite om je terug op te bellen. Heel onprofessioneel gedrag (kleinerend). Jammer genoeg heb ik dit verschillende keren moeten vaststellen.
Als ze hun klanten al zo behandelen, hoe behandelen ze dan de poetshulpen?
Met welk kantoor heeft u gewerkt?
Sint-Niklaas