Anna Huysse

Er is opvolging vooraf beloofd maar dit heeft nooit plaatsgevonden. Het lijkt erop of het bedrijf zelf niet de mensen werft die bij jou komen werken. Er is toegezegd dat wij iemand zouden krijgen die perfect Engels spreekt. Maar er kwam iemand die 'Yes. Yes' zei op alles dat werd verteld en heeft geen idee had waarover werd gesproken. Wij hebben schade (beschadiging van marmer op diverse plaatsen) maar dit is ontkend door de poetshulp. Aangezien er een duidelijke relatie is met het gebruik van verkeerde schoonmaakproducten, hebben wij besloten met deze huishoudelijke hulp te stoppen. Ik heb geprobeerd de kwestie met het bedrijf te bespreken. Ik kreeg te horen dat poetshulp wel goed Engels kan spreken en gebruiksaanwijzingen van schoonmaakspullen kan lezen. Verder werd aangegeven dat zij mijn sms-berichten aan haar hebben ingezien. Ik heb haar inderdaad ook positieve berichten gestuurd in een poging om het haar te stimuleren en te bewegen meer haar best te doen. Maar dit staat los van de schade die is ontstaan. Deze begeleiding van een onervaren hulp wordt nu tegen mij gebruikt en ik ben als klant niet te vertrouwen. Op de bedrijfswebsite zijn enkel positieve recensies gekozen en geplaatst. Er is wel een fors verschil tussen 9 (op bedrijfswebsite) en 6 (op deze onafhankelijke website). Pas goed op! Wil je gerespecteerd worden als klant, dit is het niet het juiste adres.

Met welk kantoor heeft u gewerkt?

Genk

Score voor Easy Life: 0.5/5