easylife

19/12/2019 contract aangegaan voor poets hulp, na een week wachten hadden wij een poetshulp volgens afspraak, Het was een nederlandstalige dame wat we ook gevraagd hadden.
en inderdaad ze speekt nederland maar verstaan en begrijpen is soms een zeer groot probleem.
Maar na enkele maanden later begon de miserie , nooit op tijd , ok maar werkte dan meestal haar vier uren werktijd af daar zij vlak in de buurt woont . regelmatig moest er vervanging geregeld worden om een of andere reden dat de vaste poetsvrouw niet aanwezig kon zijn.
Dan maar vervanging gestuurd zonder rekening te houden dat deze nederlands spreek/verstaan, zelfs als alles wat moest gebeuren met translater vertaald van het nederlands naar het engels wat gebeurde er zij ging het telkens vertalen naar het roemeens , pools of wat ook .
Sinds enkele maanden is het bij regelmaat dat de vaste poetshulp het laat weten door een of ander omstandigheid , word er de laatste tijd beloofd om vervanging te sturen volgens telefonische afspraak , maar enkele uren later een bericht of Email dat de afgesproken dag van de poetshulp niet kan doorgaan . Wij voelen ons echt in het zak gezet of zijn wij onnozelaars??
Wanneer wij het contract verbreken moeten wij twee maand opzeggen
ik vraag mij af of dit allemaal zo maar wel kan.

Met welk kantoor heeft u gewerkt?

Westmalle

Score voor Easy Life: 1.5/5