Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Ferocia

Ik ontving helaas niet een mail wanneer er een wijziging was in de portal.
Tevens is het bedrag op mijn prive rekening gestort terwijl de facturen die we hebben gestuurd het juiste zakelijke rekeningnummer bevatten. Omdat ik geen mail kreeg bij een update in de portal heb ik de brief waarin het rekeningnummer gecheckt werd niet ontvangen. Niet het volledige bedrag is geincasseerd, de informatie rondom de casus was volledig beschikbaar, hadden graag ander advies ontvangen aan de voorkant.

snelheid

Reactie e-Legal incasso advocaten:

Beste Karin,
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring.
We zien dat je niet overal tevreden over bent. Voor jouw informatie tref je hierbij meer informatie aan over onze werkwijze.
Wij sturen niet bij iedere ontwikkeling een automatisch bericht omdat de meeste klanten het vervelend vinden als hun inbox volloopt. Daarom sturen wij alleen een e-mail bij belangrijke ontwikkelingen. Ook bellen wij dan.
Wat betreft jouw rekeningnummer geldt dat je ons zelf dit rekeningnummer hebt doorgegeven bij het aanmaken van jouw account. Dus dat rekeningnummer wordt dan gebruikt voor afdrachten. Dat er kennelijk een ander rekeningnummer in jouw facturen staan, kan zo zijn, maar we gebruiken de gegevens die je zelf hebt ingevuld. Natuurlijk kan dit worden aangepast, maar dan weet je hoe dat komt.
Overigens is jouw volledige vordering geïncasseerd na verrekening van de BTW, dus die opmerking kunnen wij niet plaatsen.
We hopen dat een en ander hiermee duidelijker is.

Score voor e-Legal incasso advocaten: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja