Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Monty Interieurbouw

Andy Koets/ interieurbouwer

Als je al decennia eigen ondernemer bent zoals ondergetekende zie je ze allemaal langs komen. Incasso bureaus met grote beloften en weinig tot geen resultaat om over het tijdspad maar niets te noemen. Had zelf met een geschil met mijn huurbazen die er zo hun eigen waarheid op na hielden. Lang verhaal kort, het venijn zat in de staart. Ondanks duidelijke afspraken vertikten de beide mensen het laatste bedrag op tafel te leggen in verband met het opleveren van het gehuurde. Contact verliep moeizaam en zeker niet oplossingsgericht. E-legal ingeschakeld en zie hier, snelle en duidelijke aanpak. Wist meteen waar ik aan toe was en vanaf dat moment een prima gevoel dat het nu opgepakt werd. Kon ik mij weer bezig houden met mijn vak zonder al die negatieve energie. Heb tenslotte wel wat anders te doen. Binnen twee weken resultaat, openstaand bedrag met bijkomende kosten is door de huurbazen overgemaakt. Een 100% score. Mensen, voor mij hoeft u niets, maar mocht u wat te incasseren hebben en u wit resultaat dat kan ik uiteraard E-Legal aanraden.

snel, vakkundig, helder

Score voor e-Legal incasso advocaten: 5/5