Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Studio Groenewald

Ik heb na veel twijfelen toch de stap genomen om contact te zoeken met een incasso bureau om mijn openstaande vorderingen te laten innen. ik vond het een hele spannende stap om dit voor het eerst te doen, voornamelijk ook omdat het om een voor mij enorm bedrag ging en ik ook bang was voor een financiele steek van het incasso bureau. ook had ik een veel te emotionele verbinding en was naïef. maar nadat ik met mijn advocaat een tweede gesprek had gehad, was ik toch overtuigd dat dit de juiste manier was om mijn geld te innen. mijn advocaat adviseerde een ‘recht door zee’ aanpak om mijn geld te innen. Dezelfde dag nadat het dossier was geopend ging er al een eerste sommatie de deur uit, en een paar dagen later de tweede. nog steeds werd er niet betaald, maar nadat er met opgevoerde druk op mijn debiteur werd gewerkt is er uiteindelijk heel snel betaald. wat ook heel prettig is dat er met een online portal word gewerkt, waar snel en overzichtelijk informatie en vraag en antwoord kan worden uitgewisseld. ook zie je hoeveel er geld er nog openstaat en betaald is. dat maakte het heel overzichtelijk voor mij. daarnaast had mijn advocaat Harry ook de tijd om mij persoonlijk te woord te staan, ik kon hem ook vragen stellen en mijn verhaal kwijt bij hem. en hij was bereid om mij vriendelijk en duidelijk te woord te staan. ik ga na deze ervaring echt nooit meer wachten op mijn geld, zo gauw iemand nog maar de schijn geeft van wanbetaling, gaat die zaak direct naar E-Legal incasso advocaten, zij fixen het wel!

vooral de klantgerichtheid, waarbij ze mij op mijn gemak stelde en er voor me waren als het nodig was.

Score voor e-Legal incasso advocaten: 5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja