Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

N. van Rooij

Eén van onze klanten besloot hun BV middels een turboliquidatie uit te schrijven bij de KvK en liet daarbij twee facturen van ons onbetaald. Onze eigen pogingen de facturen betaald te krijgen liepen op niets uit, waarna we E-Legal hebben ingeschakeld. In eerste instantie leek de druk van een incasso-advocaat zijn vruchten af te werpen en werd een klein deel van de vordering voldaan, maar helaas bleef het na die ene betaling weer akelig stil. Uiteindelijk heeft E-Legal het advies gegeven om met terugwerkende kracht het faillissement van de BV aan te vragen. In de faillissementsaanvraag heeft E-Legal op duidelijke wijze aannemelijk gemaakt dat er wel degelijk baten waren en dat de bestuurder de BV op onrechtmatige wijze had beëindigd. Ondanks dat ik er persoonlijk een hard hoofd in had is een aantal dagen voor de faillissementszitting de volledige vordering alsnog voldaan!

Duidelijke communicatie via e-mail, telefoon en portal, heldere afspraken, transparant, hebben de zaak naar volle tevredenheid opgelost.

Score voor e-Legal incasso advocaten: 5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja