Doorgegeven dan pakketje bij een ophaalpunt bezorgd kan werden. Pakketje werd toch thuis bezorgd. Niemand thuis, bezorger heeft het achter een struik gelegd!!
Reactie e-Carnavalskleding.nl:
Beste klant, dank voor de feedback. Dit kan niet de bedoeling zijn. Wij zullen de vervoerder hierop aanspreken. Gelukkig heb je de bestelling wel gevonden.