Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.
Reactie e-Carnavalskleding.nl:
Dank voor de beoordeling. Gelukkig lag het pakket tocht bij de afhaallocatie. Veel plezier met je aankoop.
Dank voor de beoordeling. Gelukkig lag het pakket tocht bij de afhaallocatie. Veel plezier met je aankoop.