Kim

ZEER SLECHT in dikke hoofdletters.
Een hele bestelling gedaan bij deze webshop, wat ik overigens al jaren doe en aanbeveel.
Helaas was 1 artikel totaal niet vergelijkbaar met de foto: een andere kleur, een compleet andere pasvorm en bovendien had ik 2 maten groter moeten bestellen. Het artikel teruggestuurd in originele verpakking maar helaas kreeg ik bericht dat het retour niet verwerkt kon worden. Het karton wat bij het artikel zat was niet mee geleverd. Oeps, ik dacht nog wel dat het compleet was. Ik vroeg mij af wat er dan zou gebeuren en stelde voor het geld terug te storten min een bedrag. Dit ging niet en ik moest verzendkosten betalen zodat ik het artikel weer opnieuw kon ontvangen. Ik vroeg mij af of er geen andere manier was maar ik heb nooit meer antwoord gekregen. Het was in de zomerperiode en dan kan ik begrijpen dat de klantenservice het wat drukker heeft maar na een aantal weken was mijn geduld op. Nu 2 maanden later en heel wat mailtjes verder nog steeds niets gehoord. Ze hebben mijn geld en mijn jurkje. Maar het ergste is, ze negeren je! Mentaliteit die je niet hoort te hebben (op de werkvloer). Ik zal iedereen afraden hier te bestellen!

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Beste klant,
Wij vinden het erg vervelend dat wij deze beoordeling krijgen. Bij al onze klanten zijn wij coulant wat betreft retourzendingen. Iedereen mag kleding passen en proberen. Mocht iets niet passen, dan heb je 14 dagen de tijd om de retourzending aan te melden. Op het moment dat je als klant besluit om een bestelling terug te sturen dien je de bestelling wel in originele staat terug te sturen. Als alle labels, verpakking en andere zaken ontbreken kunnen wij dit item niet naar een andere klant opsturen. Jij zou het zelf ook niet fijn vinden om een dergelijk product te ontvangen.
Wij hebben je na het ontvangst van de retourzending netjes een mail gemaakt om de ontbrekende items naar ons op te sturen om alles compleet te maken. Dit is tot op heden niet gebeurd waardoor de retour nog niet is verwerkt.
Het is altijd mogelijk om het item terug te krijgen dat wij niet accepteren. Dit hebben wij je ook direct aangeboden als 2e optie.
Helaas wilt u een oplossing die wij niet kunnen/willen bieden. Producten horen namelijk netjes retour te komen zodat wij deze weer kunnen doorverkopen aan nieuwe klanten.
Groet,
e-Carnavalskleding.nl

Score voor e-Carnavalskleding.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee