wasko

Zij hebben een onderdeel voor mijn fiets ,maar ik ben geen klant, nu leveren ze het onderdeel niet ,fijn bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

zij hebben een onderdeel voor mijn fiets ,maar ik ben geen klant, nu leveren ze het onderdeel niet ,fijn bedrijf

Reactie E-bikez.nl:

Geachte H. Heijmans,
Helaas kan E-bikez u niet helpen met het verstrekken van een onderdeel van uw ebike.
Wij hebben u tijdens het telefonisch contact aangegeven dat wij schaarste hebben op het onderdeel (specifiek display) en daarom deze inzetten voor bestaande klanten. Bestaande klanten gaan niet per definitie voor, maar op nazorg (onderhoud, reparatie en garantie) logischerwijs in sommige gevallen wel. Dat is waar E-bikez voor staat en bestaande klanten ook van ons kunnen verwachten.
We hebben u vervolgens netjes doorverwezen naar uw eigen dealer. Helaas kiest u - ondanks het bovenstaande - er voor om een negatieve review over E-bikez te plaatsen en dat betreurt ons.
De reviewbeheerder Feedback Company hebben we dit voorgelegd onder het mom van "wat hadden wij anders moeten doen". Men gaf aan netjes te reageren zoals blijkt uit dit bericht. Dit ondanks het feit dat deze review nauwelijks relevant is.
Hopelijk heeft uw eigen dealer u inmiddels kunnen helpen en kunt u weer lekker ebiken !
E-bikez

Score voor E-bikez.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: