Bart

Slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Acht jaar geleden kocht ik online een nieuwe Volt, waar al vrij snel problemen met elektrische ondersteuning de kop op staken. Hierover contact opgenomen met Ebikez die verder geen actie ondernam. Kennelijk geldt hun fabrieksgarantie niet.
Nu is het display stuk. Een tijdje terug Ebikez om advies gevraagd. Geen reactie ontvangen.

Reactie E-bikez.nl:

Beste B. Kock,
Helaas heeft u 8 jaar geleden een onprettige ervaring gehad in de nazorg. Helaas kunnen wij daar niets van terug vinden omdat het al zo lang geleden is. Voor wat betreft het Display hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen. Dat is niet gelukt omdat u helaas alleen per mail wilde communiceren. We hebben u daardoor per mail doorgegeven u te kunnen helpen inzake een nieuwe display en dat u daarvoor rechtstreeks contact op kon nemen met onze nazorgpartner Distri-Net. Inmiddels heeft u contact gehad. Het benodigde display is voorradig zodat u op korte termijn weer lekker kunt ebiken. Helaas een negatieve review, maar wel eentje met een positief gouden randje.
Mochten er nog verder vragen zijn dan vernemen wij graag van u.
Wij wensen u veel ebike plezier toe !
E-bikez

Score voor E-bikez.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: