Michel Plass

Na ff zoeken het pand in Utrecht gevonden. Vriendelijke mensen en redelijk goede uitleg over fiets (Freebike).

Beschrijf hier uw ervaring

Na aanschaf duurde het twee weken voordat fiets thuis afgeleverd werd. Prima. Helaas hoorde ik direct een tik in de motor. Dus de fiets weer mee terug gegeven. Na twee weken kwam fiets weer terug en tik in motor was verholpen. Prima. Echter, na een aantal dagen fietsen merkte ik dat de trapas - voor zover ik het kan beoordelen - kraakte als ik trapte. Een irritant geluid waar ik mee continue aan ergerde. Ook niet passend bij een fiets van 3300 euro.. Ik bellen met Bikez. Nee, daar komen we niet voor. Dan kan verholpen worden als u de servicebeurt laat doen. Ik: is dat dan gratis, want dit lijkt me garantie. Bikez: u kan er toch nog mee fietsen. Dan gaan we niet speciaal komen. De servicebeurt is niet gratis. Wellicht maken ze dan die trapas ook gelijk.
Kortom: ik ben niet blij.
Inmiddels heeft Ebikez contact met me opgenomen en me verzekerd dat de fiets gratis gemaakt gaat worden. Tevens gemeende excuses. Prima. Ik hoop dat dit verder probleemloos afgehandeld wordt.

Score voor E-bikez.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: