jp

Goede telefonische bereikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas is de after sales uitermate slecht van dit bedrijf. Betreft aankoop van 2 vouwfietsen la Cross die uitstekend van kwaliteit zijn, maar een paar kleine "garantie" aandachtspunten nodig hebben. Veel contact gehad en lange mail en telef gesprekken, die nauwelijks naar een oplossing leiden. Ja verwijzen naar Distri net die voor 2 fietsen 135 euro voorrijdkosten rekent en ik geen concreet opgaaf krijg van de andere kosten. Is dat service????
Uiteindelijk direct naar importeur Shinga gegaan die mijn problemen vakkundig, en heel snel weet op te lossen, zonder uitvluchten te zoeken.
Prima garantie bij Shinga, maar E-Bikez is niet mijn bedrijf. Jammer dat ze zo slordig met de klanten omgaan

Reactie E-bikez.nl:

Wij betreuren het dat de ervaring die u heeft niet naar wens is verlopen.
Het servicelevel van E-bikez is sinds ons bestaan vanaf 2011 op hoog niveau in de branche. Dat geldt ook voor alle nazorg die aan ebikes dienen te gebeuren. Zowel garantie als algemene nazorg worden uiterst serieus gedaan door onze nazorg partner Distri-Net, welke alles namens E-bikez al vele jaren aan huis verzorgt. Wij trachten alles oplossingsgericht aan te pakken en proberen ons daarin telkens te ontwikkelen. Verreweg de meeste klanten ervaren dit dan ook als zeer positief.
Als reactie op de review wil E-bikez kenbaar maken dat dit duidt op een misverstand. Het is namelijk zo dat een dealer (dat is E-bikez van Shinga Lacros) een eigen bedrijf is met eigen voorwaarden. Helaas denkt u daar anders over en ziet E-bikez en Shinga Lacros als 1 bedrijf. Wij respecteren uiteraard een ieders mening.
Ondanks het feit dat E-bikez heeft aangeboden de garantiezaken - uiteraard kosteloos - netjes te willen oplossen is daar niet voor gekozen. De ebikes zijn per slot van rekening bij ons aangeschaft, vandaar dat dit dan ook volstrekt de logische route is. Helaas werd de focus gelegd op de kosten van een servicebeurt welke bij E-bikez 75 euro is voor 1 fiets en 135 euro voor 2 fietsen, vanzelfsprekend aan huis. Omdat Lacros ook zelf rechtstreeks verkoopt geeft men de 1e servicebeurt kosteloos. U wilde graag dat E-bikez de servicebeurt ook kosteloos deed omdat Lacros dat ook doet. Dat zouden wij willen uitvoeren voor u, alleen is de bedrijfsvoering anders vanwege een marge verschil tussen dealer en producent.
Hopelijk heeft u ontzettend veel plezier van beide Lacros ebikes want daar gaat het ons uiteindelijk om.
Met vriendelijke groet
E-bikez

Score voor E-bikez.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: