Bereikbaarheid vakman
Service
Vakmanschap
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Ruud

Om de meterkast voor te bereiden op een verzwaring van 1- naar 3fase aansluiting hadden ik en mijn buurman een nieuwe hoofdschakelaar nodig en wilden gelijk de groepenkast vervangen. Door goede ervaring van overburen met Duran heb ik ze gevraagd voor deze opdracht.

Hij reageerde snel en kon ook op korte termijn de boel plaatsen. Een zeldzaamheid in deze tijd denk ik.

Communicatie verliep snel en vriendelijk via mail en whatsapp. Duran en zijn collega kwamen op tijd en werkten netjes en hard en kon ze zelfs niet overtuigen om een keer pauze te nemen. Ik en buurman zijn erg blij met de afwerking en het eindresultaat. Het gebruikte merk groepenkast (Hager) is misschien iets duurder maar wel een meer dan goed merk.

Op verzoek zijn ook alle bestaande groepen al netjes verdeeld over de 3 fases met voldoende ruimte voor uitbreidingen in de toekomst.

Het enige dat voor mij persoonlijk ietsje beter had gekund is een uitgebreide officiele offerte als bijlage ipv een korte beschrijving + prijs in een mail.

Kan Duran zeker aanbevelen.

Vriendelijk, snel antwoord, goed, hard en netjes werken, kwaliteit materialen en afwerking.

Offerte

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Ruud,
Hartelijk bedankt voor uw opdracht en uw review.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Score voor Duran ElektroTechnisch Bedrijf: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Hoofdschakelaar en groepenkast vervangen