Bereikbaarheid vakman
Service
Vakmanschap
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Robin Franke

Duran heeft zijn best gedaan om, ondanks hun volle agenda, mijn klus op korte termijn in te plannen zodat mijn eigen planning niet in de knel zou komen. Twee man sterk stond netjes volgens afspraak voor de deur, en alle werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Werkzaamheden zijn uitgevoerd op basis van een uurtarief, exclusief materiaalkosten. Vrij standaard, alleen zou het fijn zijn als de materiaalkosten van tevoren ook wat duidelijker waren vermeld (al is het maar een schatting). Daarbij moet ik wel zeggen dat ik ook niet naar de materiaalkosten heb gevraagd (en de prijs was prima), maar wel een klein puntje van aandacht.

De werkzaamheden zijn zeer professioneel uitgevoerd, waarbij alle installatievoorschriften netjes werden opgevolgd. Personeel was zeer kundig en duidelijk ervaren in hun vak. Alles is netjes achtergelaten.

Al het werk wordt netjes volgens de installatievoorschriften uitgevoerd, en er wordt snel gewerkt.

Een iets duidelijkere offerte zou op z'n plaats zijn, zoals bijvoorbeeld een schatting van de werktijd en eventuele materiaalkosten.

Score voor Duran ElektroTechnisch Bedrijf: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Elektro installatie