Klantenservice
Informatie op website
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

T. Hendriks

Gekocht in 2016 voor gebruik op de dissel. 1e gebruik 2017. De versterking van de ogen aan de onderzijde is onvoldoende . Uitgescheurd. Van DC Covers nieuwe hoes gekregen . Medio 2017 op reis weer ogen uitgescheurd . Met 2 vertikale spanbanden om de fiets verder. Na klacht geld terug gekregen.

Snelle service en goed gereageerd op klacht.

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste T. Hendriks,
Allereerst nogmaals onze excuses voor het door u ervaren ongemak. Graag reageren wij op uw feedback.
Onder de naam T. Hendriks of uw e-mailadres kunnen wij geen bestelling vinden in ons systeem, maar gezien uw omschrijving vermoeden wij dat het gaat om een SUN fietshoes. Deze is inmiddels vervangen door de SWIFT DUO fietshoes, welke van ander en veel sterker materiaal is gemaakt, maar dat terzijde.
Bij het gebruik van een fietshoes voor/achter een auto, caravan, camper vangt een hoes veel wind en komt er veel spanning op te staan. Wij adviseren dan ook altijd om een hoes goed vast te zetten met extra spanbanden / bagagebinders. Ook adviseren wij om na enige km’s te hebben gereden, de hoes te controleren om te verzekeren dat deze goed om de fietsen zit en niet kan flapperen. Dit is namelijk funest voor iedere hoes van welk materiaal dan ook.
Verder geven wij op gebruikerstips voor onze hoezen op onze website: https://www.dscovers.nl/gebruik-en-onderhoud/.
Mocht u nog verdere vragen/opmerkingen hebben, dan vernemen wij deze graag.
DS COVERS B.V.

Score voor DS Covers: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: