Druma.nl

Britt

Enorm slecht… Miste iets in mijn bestelling. Krijg ik na zelf te bellen te horen dat het item in backorder staat. Vervolgens krijg ik een mail dat het toch niet leverbaar is. Het gaat om steentjes om te bedrukken die nodig waren voor een opdracht had voor een klant. Had alvast een deel van de kledingstukken bedrukt en krijg nu dus te horen dat de steentjes niet meer gaan komen. Wat betekent dat ik mijn bestelling niet af kan maken en zit nu met een ontzettend groot probleem. Het enige wat ze voor me kunnen doen is me 20 gram steentjes in een andere verkopen met zogenaamde korting terwijl ik 50 gram steentjes besteld had. Komen absoluut niet met een gepaste oplossing waarmee ik mijn opdracht af kan maken. Zit nu dus met een mega probleem.

Ook staan er bij de steentjes geen drukvoorschriften of op welke materialen het kan. Als je hiervoor belt krijg je een erg vaag antwoord. Persvoorschriften die ik gekregen had klopte niet, hierdoor een kledingstuk verpest. Weer opgebeld waarna ik weer hele andere persvoorschriften te horen kreeg. Echt echt enorm slecht.

Als ik iets moet noemen, klantenservice goed bereikbaar

Betere informatie op de website over producten, betere klantenservice, betere oplossingen als je een fout maakt, voorraad beter bijhouden, etc etc

Score voor Druma.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hotfix rhinestones ss10 druma