Druma.nl

Louise van Zoom

Bestelling geplaatst op 25 februari.Zou op voorraad zijn volgens website.Na ruim 1 eek nog niets gehoord.Contact opgenomen,zou een mail hebben gehad dat de producten niet op voorraad waren,en besteld moesten worden.(Echt geen mail gekregen)Maar het zou halverwege de week erop binnenkomen.Niet dus!Weer gebeld,nu excuus:vakantie/carnaval,dus niets geleverd.Gisteren (20 maart) weer gebeld,was net binnen gekomen en zou meteen opgestuurd worden...vandaag niets ontvangen,ook geen mail met track and trace.Heb uit nood bij een ander bedrijf een mat gekocht,die was er overigens de andere dag.Voel me erg aan het lijntje gehouden door de firma Druma

Website bijhouden,en niet doen alsof alles op voorraad is.

Reactie Druma.nl:

Beste, ik heb de order even bekeken en deze mag idd niet de schoonheidsprijs verdienen. U heeft inmiddels afgelopen vrijdag met mijn collega gesproken, helaas is de bestelde mat momenteel niet leverbaar vanuit de leverancier. Zodra deze beschikbaar is zullen we deze aan u toezenden met een leuk extraatje, excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Score voor Druma.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
scan N cut mat en mes