Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Henk

Na enkele offertes opgevraagd te hebben bij bedrijven die zonnepanelen installeren kwam ik op het internet het bedrijf Draaistroom tegen. Goede recensies, maar ook een duidelijke site. Toen ik kort daarna hoorde dat een kennis van mij heel goede ervaringen had met het bedrijf, was het voor mij direct duidelijk. Dus het ik ook bij Draaistroom een offerte opgevraagd. Binnen 2 dagen had ik een duidelijke offerte binnen. Prijstechnisch scherp en panelen en omvormer van hoge kwaliteit. Ik heb contact opgenomen met Maarten en een afspraak gemaakt. Dit kon binnen enkele dagen en ik merkte al direct, dat Draaistroom een bedrijf is, dat een ruimere werkweek heeft als van maandag tot vrijdag. Maarten en Joey gaven direct hele goede adviezen. Geen verkooppraatjes om je meer aan te smeren, dan noodzakelijk is. En een hoge mate van vakbekwaamheid. We hebben direct een afspraak gemaakt voor het plaatsen van de panelen. Op de afgesproken dag en tijdstip van plaatsen waren ze er. Ik heb die dag met enige verbazing gekeken naar de nauwkeurigheid van werken. Alles werd gemaakt in overleg met mij. Sterker er moest een stopcontact verzet worden en ook dat gebeurde gewoon binnen het afgesproken factuurbedrag. Aan het eind van de dag werd de gehele installatie werkend opgeleverd.
Toen ik een anderhalve later een vraagje had over de app op mijn smartphone stuurde ik in de avonduren een berichtje naar Maarten, in de veronderstelling zijnde dat ik in de dagen daarna wel een antwoord zou krijgen. Nee hoor; Maarten reageerde binnen een half uur. Dat vind ik nu een service, die je tegenwoordig vaak ver moet zoeken. Wanneer Joey en Maarten hun bedrijf Draaistroom op dit hoge klantgerichte niveau weten te handhaven voorspel ik Draaistroom een gouden toekomst. Potentiële zonnepanelen kopers doen zich echt te kort, wanneer ze in het vergelijken van bedrijven voor een offerte, de firma Draaistroom overslaan.
Het mag bijna lijken of ik belangen heb in Draaistroom. Nee hoor; ik had eerder nooit van Draaistroom gehoord en Joey en Maarten voor het eerst ontmoet bij het offertegesprek.

1. Reageren in korte tijd op offerte-aanvraag.
2. Een duidelijke offerte. BTW-teruggave wordt middels Draaistroom geregeld, zonder afzonderlijke kosten.
3. Leveren materiaal van hoge kwaliteit.
4. Heel belangrijk: Ze komen afspraken na.
5. Het houdt niet op bij het plaatsen van de installatie. Ook de nazorg is tot op heden perfect.

Ik kan op dit moment geen verbetertips bedenken.

Score voor Draaistroom Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: complete plaatsing van zonnepanelen