Pakket retour verzonden omdat de bestelde schoenen niet passen.

Is bezorgd bii planet sports op 1 augustus maar na 14 dagen nog niet verwerkt, laat staan het aabkoopbedrag retour gekregen. Niks gehoord. Zelf contact opgenomen. Wel snel antwoord maar niet bevredigend.

Ik wil mijn aankoopbedrag terug en vind dit veel te lang duren.

Snelle reactie op e-mails

Slecht vertaald en onduidelijk Nederlands ("Beperk je Bezorgdheid", "Betaling noch niet gekregen"). Ook e-mail-communicatie is slecht Nederlands.

Dit doet afbreuk aan de betrouwbaarheid van de winkel.

Reactie DownTown.nl:

Goedemorgen,
Zoals je ziet reageren we vrijwel nooit op reviews, want iedereen mag zijn haar mening hebben over Down Town. Maar we hebben het idee dat je een review hebt geschreven voor de Duitse winkel Planet Sports. Wij zijn namelijk een Nederlandse winkel, met alleen maar Nederlands personeel en niet zo heel goed in Duits, maar onze Nederlandstalige mailtjes en Nederlandse beschrijvingen zijn best in orde (vinden wij).
Mocht je van ons (Down Town) geen betaling retour hebt ontvangen, of mocht er iets mis zijn mail ons even op info@downtown.nl, want voor zover wij weten wordt alles binnen 2 dagen terugbetaald nadat iets retour is gekomen en dan kunnen we het voor je nakijken en uiteraard oplossen. Want nu herkent geen van de 4 mensen die hier werken je verhaal.
Groeten uit Den Bosch,
Giel

Score voor DownTown.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Sneakers