Zeer goede ervaring, als ik nog eens plexiglas nodig heb koop ik het zeker weer bij jullie.

Uitstekende klantenservice!! Douwe en Armand waren buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

3 tips om Dr Plexiglas nóg beter te maken:
- De verzendkosten zijn vrij hoog in verhouding tot de prijs van de producten. Het zou goed zijn om de verzendkosten in ieder geval inclusief btw te vermelden, zodat er niet uiteindelijk bij het plaatsen van de bestelling nog meer bovenop komt.
- Ook zou het misschien goed zijn om (wanneer een bestelling opgehaald wordt) te vragen om een bon om verwarring over namen/bestellingen te voorkomen. Zo had mijn vriend mijn bestelling opgehaald, maar leek mijn naam op die van een andere klant, waardoor hij een ander pak meekreeg. Onhandig van mijn vriend (hij had beter kunnen controleren), maar misschien ook te voorkomen door een bon/bestelnummer oid.
- Laatste tip: ook bij opgehaalde bestellingen plexiglas in karton verpakken. Er was een klein hoekje afgebroken bij 1 van de platen, ik weet natuurlijk niet wanneer dat gebeurd is (pas thuis gemerkt), maar karton scheelt misschien breuken onderweg naar huis.

Score voor Dokter Plexiglas: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Op maat gesneden plexiglas